2011.02.24// D. Pęgiel
Britney Spears zainkasowała pół miliona dolarów za reklamy produktów wykorzystanych w jej najnowszym teledysku do kawałka
Hold It Against Me. W klipie promowane były monitory i telewizory, perfumu, cienie do powiek, a nawet serwis randkowy.
Reżyserem video jest Jonas ?kerlund, który wcześniej pracował m.in. dla Ramsteina, The Prodigy czy Lady Gagi, w której teledysku także zastosował mechanizm
product placement. Ów marketingowy zabieg polega na umieszczeniu produktu w środku przekazu w taki sposób, żeby przemawiał on do podświadomości odbiorcy i zachęcał go do używania bez konieczności tworzenia oczywistej i otwartej reklamy.
Britney Spears
Klip powstał do singla, który promuje siódmy studyjny album 29-letniej amerykańskiej piosenkarki -
Femme Fatale. Premierę krążka zapowiedziano na 15 marca bieżącego roku.
Britney Spears